Τι σε νοιάζει αν είμαι χοντρή;; Πάνω σου κάθομαι;





Χοντρός, χοντρή, φάλαινα!! Δες προγούλι, κοίτα την κοιλιά της ρε!! Ρε σταμάτα να τρως, πχύσαρκη.. Κοίτα να χάσεις βάρος ρε βόδι. Θα σκάσεις.. Πω μαλάκα πόσο άσχημη είσαι. Φώκια. Ελέφαντα... και άλλα ζώα της φύσης


 Και μπορώ να θυμηθώ άλλα τόσα σχόλια ανθρώπων στην ζωή μου. Χαρακτηρισμοί που είτε θα τους έχεις ακούσει κι εσύ είτε θα τους έχεις χρησιμοποιήσει..και δεν ξέρω ποιο είναι χειρότερο..

Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, από τα νήπια μέχρι τώρα στην σχολή, τα κιλά μου πάντα ήταν εκεί. Ήταν πάντα στο μυαλό ή στις προτάσεις όλων όσων ήταν γύρω μου. Και ήταν πάντα μέσα στο μυαλό μου. 

Πάντα είχα παραπάνω κιλά. Πάντα ήμουν το παιδάκι με τα χοντρά μάγουλα, η έφηβη με την χοντρή κοιλιά, η ενήλικη με τα χοντρά μπούτια. 
Και χρησιμοποιώ την λέξη χοντρός γιατί για εμένα όταν την χρησιμοποιείς σωστά δεν είναι βρισιά ή άσχημος λόγος. 
Αλλά μόνο όταν την χρησιμοποιείς σωστά. 
Και τα αναφέρω όλα αυτά για να κάνω μία ερώτηση. 
Εσένα αδερφέ, γείτονα, συμμαθητή, καθηγητή, άγνωστε τι σε ενοχλεί αν έχω παραπάνω κιλά;; 
Τι σε ενοχλεί αν είμαι αυτή που είμαι;; Πάνω σου κάθομαι;; 
Τρώω το φαγητό σου ή πληρώνεις το δικό μου;; 

Δεν νομίζω ότι κάνω κάτι από αυτά. Οπότε μπορείς να με αφήσεις ήσυχη;; Και δεν χρησιμοποιώ το πρώτο πρόσωπο για να εκφράσω την δυσαρέσκεια μου για τον εαυτό μου. 
Το λέω για όλες αυτές τις κοπέλες που δεν νιώθουν όμορφες, που τους ενοχλούνε τα κιλά τους, που δεν θέλουν να φάνε, που δεν αγαπάνε το σώμα τους.

Και είναι πολύ άσχημο κορίτσια ή και αγόρια που δεν είναι αδύνατα να νιώθουν άσχημα και να πληγώνονται από άτομα τα οποία ότι σώμα και αν έχουν, όπως και αν είναι εξωτερικά, μέσα τους είναι σκουπίδια. Ναι , σκουπίδια. Και δεν το λέω για να φανώ ανώτερη σε καμία περίπτωση. Το λέω για να καταλάβεις ότι όσο επιφανειακή και αν είναι η εποχή μας, όσο πεζοί και αν έχουμε γίνει, όσο και αν λειτουργούμε με την λογική και το συμφέρον, ο σωστός άνθρωπος πάντα πηγαίνει μπροστά.

Οπότε σταμάτα να βρίζεις, να υποβαθμίζεις και να δημιουργείς κόμπλεξ σε κάποιον για τα κιλά του, ή σταμάτα να δημιουργείς θέματα στον εαυτό σου για τα κιλά σου.
 Είναι προσβλητικό για τον άλλον, όσο και για σένα τον ίδιο.. 
Βάλε το μυαλό σου και σκέψου ότι τα κιλά δεν είναι κάτι που σε διαφοροποιεί από τους άλλους, Σκέψου ότι είτε φοράς small είτε xxx large είσαι το ίδιο όμορφος, το ίδιο έξυπνος, το ίδιο καλός. Μπορείς να συμμετάσχεις σε όλα, να έχεις οικογένεια, φίλους, σχέση, μια επιτυχημένη και χαρούμενη ζωή.
Μπορείς να βγαίνεις και να είσαι άνετος, να τρως με τους φίλους σου, να διασκεδάζεις και να ζεις.

Μην Βάζετε ταμπέλες με βάση τα κιλά. Δεν αλλάζουν κάτι στην ιδιοσυγκρασία, την σκέψη και γενικά την ζωή κάποιου. 

Μην αφήνετε κανέναν να ελέγχει τον τρόπο που βλέπετε τον εαυτό σας στον καθρέφτη και να σας γεμίζει αρνητικά συναισθήματα. 

Μην αφήνετε τα κιλά σας, όποια και αν είναι αυτά να ελέγχουν την ζωή σας. Δεν είναι τίποτα παραπάνω από ένα απλό νούμερο. 

Είναι το μέρος που φυλάει την ψυχή σας και κρατάει όλες τις σκέψεις και τις αναμνήσεις σας. 
Μην του συμπεριφέρεστε άσχημα. 
Σας αγαπάει και αυτό. 








ΒΡΕΣ ΜΕ ΣΤΟ Instagram: 
https://www.instagram.com/christinxpn/

Σχόλια

  1. How to make money from gambling? - Work/Tough
    With just £5.20 you 바카라 win 50 cards per game, so the หาเงินออนไลน์ odds you win on each 바카라 사이트 card will be a bit higher than your £10.20

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου